perjantai 20. tammikuuta 2012

säilytystä

Tässä minun säilytys tapoja askartelu välineistä ja vielä ois järjesteltävää ihan kiitettävissä määrin. ja jos joku tietää parempia tapoja säilyttää otan kyllä mielelläni ideoita vastaan :)
tässä ihan ekaksi minun askartelu tilani kokonaisuudessaan ja sen jälkeen raotan hieman mitä minnekkin olen laittanut ja miten.
Stanssit ripustin seinälle mangneetisiin veitsitelineisiin
lipaston laatikkoihin sain mahutettua vaikka ja mitä mutta näin säilytän esim. leimasimia jotka ovat tälläisissä järjestyksissä että puukantaiset ja texti leimat ovat samassa laatikossa. Yleisimmin käytetyt leimat omassaan ja jouluisiet leimasimet omassa laatikossaan.


ja nauhatkin löytyvät samaisesta lipatosta :)

2 kommenttia:

Carola kirjoitti...

Mulla stanssit myös tuollain veitsitelineissä, lisäksi olen "niputtanut" joka sarjan saranarenkaalla. Saa helpommin irti tuosta telineestä :)

Nanna kirjoitti...

Ihanan näköinen askartelutila!Kodikasta:)